۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

برندگان خودرو: ایران‌مال؛ جایی مطمئن برای تفریح و خرید  

برندگان خودرو: ایران‌مال؛ جایی مطمئن برای تفریح و خرید  

برندگان مرحله دوم  قرعه کشی خودرو باشگاه مشتریان ایرانمال برای طی مراحل واگذاری دناپلاس و پژو ۲۰۷  چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳به ایران‌مال آمدند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مرحله دوم قرعه کشی خودرو باشگاه مشتریان ایرانمال برای طی مراحل واگذاری دناپلاس و پژو ۲۰۷ چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ به ایران‌مال آمدند. معصومه کبودرآهنگی و رضا دوستدار برندگان این دوره در گفتگوهایی با رقابتی خواندن قیمت‌های ایرانمال در مقایسه با مراکز به ظاهر ارزان، امکانات تفریحی و رفاهی ایران‌مال را بی نظیر توصیف کردند.

معصومه کبودرآهنگی / برنده پژو ۲۰۷: قیمتهای ایرانمال کاملاً رقابتی است

معصومه کبودر آهنگی ۳۹ ساله دارای لیسانس زبان ایتالیایی و خانه دار برنده خودروی ۲۰۷ در قرعه کشی ایران‌مال است. او با بیان اینکه در اردیبهشت ۱۴۰۳ اولین خریدش را از ایران‌مال داشته است افزود: در این خرید یکدست مبل و میز ناهار خوری از این مجموعه خریداری کردم و برنده شدنم را باور نمی‌کردم چرا که تابحال حتی یک خودکار هم در قرعه کشی برنده نشده ام.

معصومه کبودر آهنگی که ساکن منطقه چیتگر است، می‌افزاید: از مجموعه ایرانمال تشکر می‌کنم بابت محیط خوبی که درست کرده اند و خرید خوبی که می‌شود اینجا کرد امیدوارم توسعه بیشتری پیدا کند موقع خرید فکر می‌کردم که ایرانمال خیلی گران است اما قیمتهای آن هم بسیار مناسب بود و تخفیفات خوبی هم دارند که موجب می‌شود کاملاً این قیمتها رقابتی باشد.

رضا دوستدار / برنده دنا پلاس: در ایران‌مال گذر زمان را حس نمی‌کنم

رضا دوستدار برنده دنا پلاس در قرعه کشی مرحله دوم ایران‌مال است. او که کارمند ایران خودرو و دارای مدرک کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات است با وجود سکونت در منطقه نیروی هوایی در شرق تهران هر چند هفته یکبار به همراه خانواده به ایران‌مال می‌آید. برنده شدن رضا دوستدار به دلیل خرید پوشاک از فروشگاه‌های ایران‌مال بوده است. به گفته رضا دوستدار ایران‌مال جایی است که هم می‌شود در آن خرید کرد و هم سرگرم شد چرا که هر وقت شما به این جا می‌آیید گذر زمان را حس نمی‌کنید. رضا دوستدار که دو هفته پیش خودروی خود را فروخته و برنده شدنش را باور نمی‌کرد، می‌گوید: هر دفعه که ایرانمال می اییم با یک شگفتانه جدید روبرو می‌شویم و این روند ایران‌مال اگر حفظ شود خیلی عالی است؛ ایران‌مال افتخار هر ایرانی است و باید برقرار بماند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6270248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha